Тема: «Everybody learns English»
|
Цілі: організувати вікторину «Всі вчать англійську мову» з учнями 2-го класу; розвивати вміння розуміти на слух зміст нескладних автентичних текстів, творчий потенціал учнів;залучити учнів до діалогу культур; розвивати уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення науково-пошукової діяльності, мовленнєвих здібностей; виховувати цінні орієнтації, почуття та емоції, позитивного ставлення до іноземної мови , культури народу, який розмовляє цією мовою.
Клас: 2
Час і місце: 12.00, музичний зал
Оформлення: назва заходу, місця для роботи 2-х команд і 2-х команд із залу.
Оснащення: фішки для поділу, завдання, брошури для батьків
Хід позакласного заходу
І етап. Організаційний. Вступне слово ведучого. Повідомлення цілей заходу.
- Good morning, children! Sit down, please! Вам мабуть цікаво дізнатись чому ми тут з вами зібралися, і навіть батьки і вчителі. Нас сьогодні поєднала англійська мова і захід наш називається “Everybody Learns English”, що перекладається як «Всі вчать англійську », і участь у нашому конкурсі будуть брати всі, і навіть батьки і вчителі.
ІІ етап. Основний.
|
Команди
|
Глядачі та батьки
|
1.
|
З’єднай числа
Учні отримують малюнок, де потрібно з’єднати слова-числа по порядку. З’єднавши все правильно утвориться малюнок. Перемагає та команда яка виконає найшвидше і найохайніше.
|
З’єднай за алфавітом
Завдання теж саме, але цифри замінюється на алфавіт.
|
2.
|
«Shiritori»
На великих аркушах паперу учні мають написати слова у стовпчик, при цьому щоб, кожне наступне слово починалося на літеру, якою закінчується попереднє (слово).
Учні стають у шеренгу. Перемагає та команда, яка напише більше слів.
|
Обведи слово яке починається літерою…
В цей час глядачі на листочках з великою кількістю малюнків обводять лише ті, які мають літеру, яка їм запропонована.
|
3.
|
Розмалюй малюнок
Пропонується малюнок в якому за поданими словами-кольорами, необхідно провести розмальовку.
Перемагає та команда яка виконає найшвидше і найохайніше.
|
Розмалюй малюнок (класоводи, вчителі)
Те ж саме завдання. Оцінюється охайність і швидкість.
|
Фіхвилинка
|
4.
|
Знайди слово (магічний квадрат)
В чарівному квадраті записано багато літер. Учасникам потрібно знайти слова, а з літер які залишились прочитати зашифроване слово. Перемагає команда, яка перша назве ключове слово.
|
Знайди слово (магічний квадрат)
Те ж завдання
|
5.
|
Намалюй малюнок за ключовими словами
Учасникам потрібно намалювати зв’язний малюнок опираючись на подані слова.
|
Порахуй предмети (напам’ять)
Глядачам пропонується малюнок, і дається 1 хвилина на запам’ятовування. Після чого вони повинні по черзі називати скільки і чого було намальовано. До відповіді запрошується по черзі вболівальники різних команд.
|
ІІІ етап. Заключний. Підбиття підсумків позакласного заходу.
Для журі:
|
Команди
|
Глядачі
|
1.
|
З’єднай числа
|
З’єднай за алфавітом
|
2.
|
«Shiritori»
|
Обведи слово яке починається літерою…
|
3.
|
Розмалюй малюнок
|
Розмалюй малюнок (класоводи, вчителі)
|
Фіхвилинка
|
4.
|
Знайди слово (магічний квадрат)
|
Знайди слово (магічний квадрат)
|
5.
|
Намалюй малюнок за ключовими словами
|
Порахуй предмети (напам’ять)
|
|